Ключові особливості роботи з VIP-гостемо
- Повага до будь-яких потреб За досвід своєї роботи ми отримали безліч неординарних, інколи навіть дивних запитів. …
- Ненав'язливість Гостю необхідно, щоб зручності та послуги були надані максимально ненав'язливим чином. …
- Першокласні знання «онлайн».
- Персоналізація
8 May 2018
Сутність VIP–обслуговування у готелях Обслуговування VIP–гостей – це процес, який починається з моменту прибуття гостей в місто. За VIP-Клієнтами готелем, як правило, надсилається автомобіль представницького класу. Таких гостей зустрічає представник керівництва готелю, часто під час зустрічі гостям вручаються букети квітів.
До ВІП-гостям відносяться відомі люди: вчені, артисти, блогери та інші, а також постійні клієнти, гості, які довго проживають в готелі, та урядовці. В цілому, ВІП–гості — це всі, хто важливий для готелю з якихось причин.