За технологією фарбування під металік має на увазі нанесення автоемалі в 2-3 шару. При цьому перший шар (Так звана база) повинен наноситися товстішим шаром, але при цьому намагатися не допустити підтікання. Другий шар наноситься з більшої відстані, і повинен бути тоншим за базу.
Іноді маляри припускаються грубої помилки: базу наносять увечері, а лаком покривають із ранку, аргументуючи це тим, що фарба за ніч напевно підсохне. З металіками такий підхід докорінно неправильний! Найкраще при нормальній температурі покривати базу лаком вже хвилин за 15-20. Це оптимально.
Щоправда, база дуже швидко сохне, буквально півтори-дві хвилини, але таке швидке висихання спричиняє великі проблеми під час роботи з «металликами». Вони досить важко даються маляру, оскільки не встиг він пройти всю машину, як база вже висохла.