Наявну заборгованість можна погасити через вкладку "Погасити заборгованість". У разі, якщо власник не може вийти зі «стоп-листа» самостійно для вирішення цього питання, власнику необхідно звернутися до відділу роботи з пасажирами метрополітену за телефоном 350-11-29.
Погасити заборгованість можна у власному кабінеті пасажира. Карта автоматично видаляється зі стоп-листа протягом 10 хвилин, якщо заборгованість за поїздка повністю погашена. Отримати інформацію про неоплачені поїздки, а також погасити заборгованість можна в особистому кабінеті пасажира.
можливо вивести банківську карту зі стоп–листа шляхом оплати вартості раніше здійснених та неоплачених поїздок в Особистому кабінеті Пасажира на сайті: https://mos.transport.vtb.ru/sppa/#/main-view, у розділі «Історія поїздок» або «Історія списань», натиснувши на активну кнопку "Сплатити".
Перейдіть на сторінку входу до особистого кабінету пасажира. Введіть повний номер банківської карти та код з картинки та натисніть «Увійти». Якщо на карті є заборгованість, на сторінці історії оплати проїзду Ви побачите червоний рядок із сумою боргу. Натисніть на неї – з'явиться кнопка «Погасити заборгованість».