Флаєри вважаються недорогим видом реклами. Вони можуть бути інформаційними чи іміджевими. Найчастіше є запрошенням, пропонують купити товар або послугу зі знижкою. Щоб флаєр був корисним і простому користувачеві і тому, хто замовив друк, слід врахувати ключові аспекти.
Рекламна листівка — барвистий та яскравий аркуш паперу, зазвичай формату А5, на якому розміщується інформація: про товари та послуги, про знижки та спецпропозиції, про переїзд магазину та відкриття філії. Листівки роздають на вулиці, їх опускають у поштові скриньки та вкладають у коробку із замовленнями.
Що пишуть на флаєрі? "Знижка 50% на вхід", "Обмінюй на напій у барі", "По флаєру комплімент від шеф-кухаря", "Вхід не 500 руб., А 300 руб.". Ці бонуси працюють. Так папір набуває значущості.