Адміністратор – особа закладу чи магазину. Він займається адміністративно-управлінською діяльністю, заповнює службову документацію, відповідає на всі питання як клієнтів, так і інших працівників.
Опис діяльності Ці фахівці контролюють роботу решти колективу, координують дії відвідувачів закладу, стежать за порядком. Адміністратор повинен бути добре знайомий з особливостями роботи своєї компанії, щоб зуміти відповісти будь-які питання клієнтів.
Робота з клієнтами має на увазі вміння не лише розмовляти, а й головне – практично миттєво встановити контакт із будь-яким клієнтом, слухати, розуміти та піклуватися. Адміністратор повинен бути стійким до стресів, вміти гасити конфлікти, працювати з претензіями та скаргами.
Адміністратори, яким надано це право, можуть виконувати такі дії: Переглядати профілі користувачів та структуру організації. Створювати та видаляти групи, а також керувати ними в консолі адміністратора. Керувати параметрами доступу до груп.