Актуальні поради Українцям Навіщо потрібен NPS?

Навіщо потрібен NPS?

NPS (індекс споживчої лояльності) використовують для оцінки прихильності покупця до бренду. Щоб виміряти NPS після здійснення покупки клієнтом, компанія проводить опитування і просить оцінити, з якою ймовірністю людина порекомендує компанію своїм знайомим.22 Jul 2021

Індекс NPS (англ. Net Promoter Score) — індекс визначення прихильності споживачів товару або компанії/бренду (індекс готовності рекомендувати), що використовується для оцінки готовності до повторних покупок. Є одним із головних індексів виміру клієнтської лояльності.

NPS (Net Promoter Score) — це індекс споживчої лояльності, який допомагає компанії визначити ставлення клієнтів до продукту та готовність цей продукт рекомендувати друзям та знайомим. Рівень NPS має показувати, наскільки добре працює утримання покупців.

NPS, Net Promoter Score (англ. – Індекс споживчої лояльності) це показник прихильності споживачів товару або компанії. Виміри побудовані на питанні, чи клієнт рекомендує компанію своїм друзям, з оцінкою від 0 до 10 балів. Метрику використовують, щоб оцінити готовність покупця до повторних покупок.

Related Post

Яку оливу заливати в двигун Сузукі SX4?Яку оливу заливати в двигун Сузукі SX4?

До переважної більшості типів двигунів Suzuki SX4 в якості рекомендованої оливи значиться “Синтетика 5w30”.Aug 23, 2017 Виробник Сузукі зі зрозумілих причин рекомендує заливати в двигун оригінальне масло Suzuki Motor Oil

Які є чергування звуків?Які є чергування звуків?

Види чергувань Є два види чергувань звуків – позиційні та непозиційні. Позиційні чергування спричинені фонетичними умовами: положенням наголосу та властивостями сусідніх звуків. Сукупність таких умов називається фонетичною позицією. Чергування голосних