Конверсія = (Кількість відвідувачів з цільовою дією/ Загальна кількість відвідувачів) * 100% Приклад Кількість відвідувачів сайту за період Х — 3000 осіб. \ Користувачі, які вчинили цільову дію – 150 осіб. \ Конверсія: 150/3000 * 100% = 5%.15 Jun 2021
Конверсія = кількість відвідувачів, які вчинили цільову дію/загальна кількість усіх відвідувачів * 100%.
Коефіцієнт конверсії розраховується дуже просто: число конверсій ділиться на загальну кількість взаємодій із оголошенням за той же період. Наприклад, якщо на 1000 взаємодій отримано 50 конверсій, ця величина дорівнюватиме 5% (50 ÷ 1000).
"conversion rate" – у перекладі коефіцієнт конверсії або просто конверсія) – це відсоток користувачів, які вчинили цільову дію щодо загальної кількості користувачів на аналізованому етапі вирви.