Прес-реліз не повинен містити оціночних даних або інформації рекламного характеру, він має бути невеликим за обсягом (не більше двох сторінок) і бажано містити в собі інформацію тільки про одну новину. Інформація в прес-релізі має відповідати вимогам того видання, куди його було надіслано.
8 правил успішного прес – релізу в онлайні
- Сформулюйте PR-меседж …
- Перекажіть новину одним реченням …
- Придумайте лід …
- Не пишіть звіт, розповідайте новину …
- Будьте простішими …
- Доповніть прес – реліз довідкою та контактами …
- При верстці враховуйте особливості онлайн-споживання …
- Приділіть увагу дистрибуції
Обсяг прес – релізу: 500 слів або 1,5-2 сторінки друкованого тексту, для радіостанцій – не більше однієї сторінки. Філософія прес – релізу: Текст має бути написаний так, щоб спонукати адресата до дії: зібрати додаткову інформацію, розвинути тему тощо.