45324.0 руб. – середня зарплата для 'оператор call-центру' (Росія). Середня зарплата для 'оператор call-центру', розрахована на основі вакансій, показує середню арифметичну зарплату зі знайдених вакансій (кількість таких вакансій для 'оператор call-центру' дорівнює 5681). 39000.0 руб.
надання інформації щодо продуктів та послуг компанії; документальне оформлення заявок та замовлень; обробка запитів клієнтів із сайту; підготовка звітів про виконану роботі.
Згідно з етикетом, оператору слід запитати у співрозмовника, чи може він зачекати, і пояснити причину цієї дії. Коли ви знімаєте дзвінок з утримання, слід подякувати клієнту за очікування. Згідно з усіма правилами, співробітник контактного центру не може завершити дзвінок першим (особливо при вхідному дзвінку).
Комунікабельність, ввічливість, вміння встановлювати контакт з людьми, грамотна мова, відсутність слів-паразитів, доброзичливість, приємний тембр голосу, терплячість, здатність до рутинної роботи, орієнтованість на результат, посидючість.