Актуальні поради Українцям Як дізнатися, хто твоя цільова аудиторія?

Як дізнатися, хто твоя цільова аудиторія?

Для опису цільової аудиторії можна використовувати такі соціально-демографічні характеристики:

  1. підлога
  2. вік
  3. освіта
  4. рівень прибутку
  5. соціальний та сімейний статус
  6. професія, місце роботи, рід діяльності
  7. національність чи расова приналежність
  8. географію проживання.

Класифікувати цільову аудиторію можна за рівнем її знайомства із продуктом. До першої групи відносяться люди, які вже знають про існування продукту та купують його. Вони становлять ядро ​​ЦА і приносять компанії більшу частку прибутку. До другої групи входять люди, зацікавлені у реченні та готові зробити замовлення.

Для того щоб скласти докладний портрет цільової аудиторіїВам необхідно зрозуміти: хто купує і не купує ваш товар; чому купують чи не купують ваш товар; як його обирають, купують та використовують (весь процес); як ставляться до інших товарів та компаній – конкурентів; який мають досвід у використанні товару.

Related Post

Як і чим лікувати лімфовузли?Як і чим лікувати лімфовузли?

Прийнято використовувати такі препарати при лімфаденіті: Антибіотики. Для усунення джерела інфекції (“Амоксицилін”, “Цефазолін”, “Цефуроксим”, “Ванкоміцин”, “Лінкоміцин”). Анальгетики. … Нестероїдні протизапальні препарати. … … Антигістаміни. … Антисептики для місцевого застосування (мазь

Яке не молоко кращеЯке не молоко краще

Оптимальний варіант – все-таки вівсяне. Цукор в ньому практично відсутній", – підкреслює дієтолог. На думку дієтолога, дорослим варто замінити коров'яче молоко на, приміром, козяче, оскільки воно краще засвоюється. Серед рослинного