Актуальні поради Українцям Як вважається Aht?

Як вважається Aht?

Як розрахувати AHT? Загальна формула розрахунку AHT виглядає наступним чином: (Час розмови + Час очікування відповіді оператора під час постановки в чергу + Сумарний час постобробки звернення) / Кількість оброблених дзвінків.

Середній час обробки дзвінків (Average Handling Time, AHT) – один з основних показників, що використовуються при аналізі ефективності контакт-центру. Ця метрика відображає усереднений час, який потрібний оператору на повний цикл обробки звернення клієнта.

Для зручності ми розподілили ці рекомендації щодо напрямків роботи, яку вам належить виконати зниження показника AHT.

  1. Підбір персоналу та корпоративна культура.
  2. Командна взаємодія …
  3. Навчання персоналу …
  4. Робота з клієнтом під час дзвінка.
  5. Оптимізація бізнес-процесів …
  6. Зниження стомлюваності операторів

Related Post

Як поставити холодильник поруч із плитою?Як поставити холодильник поруч із плитою?

Виробники вказують, що для нормальної роботи холодильника плита має стояти від нього на відстані 15 см і більше. Іншими словами, достатньо залишити між ними проміжок і після цього можна без