Актуальні поради Українцям Коли на роботу після зняття гіпсу

Коли на роботу після зняття гіпсу

Відновлення функцій нижньої кінцівки можливе через 3-6 місяців після травми. Тривалість реабілітації залежить від типу перелому, його складності та розташування, індивідуальних особливостей організму, стану м'язів, періоду носіння гіпсу. Головне після перелому ноги – не поспішати і дотримуватися рекомендацій лікаря.

У разі професійно виконаного остеосинтезу та якісної реабілітації можливість повноцінно використовувати руку з'являється через 2 місяці, ногу – 3 місяці, стегно – 4 місяці після операції.

Загалом, для відновлення кістки у молодому віці потрібно від двох трьох тижнів, у осіб старшого віку, особливо, якщо мова йде про реабілітацію після перелому зі зміщенням, процес може тривати до 7 місяців.

Існує помилкова думка, що біль після зняття гіпсу є природним процесом загоєння. Однак больовий синдром свідчить про подразнення нервових закінчень, про пошкодження м'язів. Адже під час перелому страждає не тільки кістка, а й прилеглі нерви, м'язи і судини.

Термін носіння гіпсової пов'язки може становити від двох тижнів до року. У середньому гіпс накладають на один-два місяці. Під пов'язкою шкіра пацієнта починає запотівати, свербіти і дратуватися.





Якщо ваша кінцівка була в гіпсі протягом 3 тижнів або більше, замочуйте шкіру в теплій воді приблизно на 20 хвилин двічі на день протягом перших кількох днів після зняття гіпсу.

Related Post

Навіщо використовувалися перші краватки?Навіщо використовувалися перші краватки?

Давня історія Першу згадку про краватки можна знайти в історії Стародавнього Єгипту, де шматок тканини правильної геометричної форми, накинутий на плечі, служив своєрідним символом соціального статусу його володаря. Також одними

Яка спеціальність у маркетолога?Яка спеціальність у маркетолога?

Маркетолог – це фахівець, який займається аналітикою споживчого ринку і проєктує стратегію просування товарів серед покупців. Він розглядає всі види конкурентної продукції, виокремлюючи найпопулярніші товари, вивчає їхні рекламні проєкти, думку