Якщо натиснути Alt+E замість E під час видавлювання суміжних вершин, то екрані з'явиться контекстне меню, вибір у якому Extrude Vertices | Екструдувати вершини змінює поведінку за замовчуванням, коли видавлювання двох вершин, що лежать на одному ребрі, призводить до появи грані.
Щоб видавити подобъект точно за необхідним напрямом, потрібно після натискання E вибрати вісь, якою буде переміщатися подобъект, з допомогою клавіш X чи Y чи Z. Таким чином, щоб видавити ребро вгору потрібно натиснути на E, потім Z.
Blender має простий інструмент Mirror | Симетрія , що відбиває, тобто перевертає, а чи не добудовує, виділений об'єкт із зазначеної осі. Інструмент доступний через контекстне меню об'єкта. Також у Blender є модифікатор Mirror | Симетрія, що виконує добудовування.
В основі екструдування лежать три процеси: температурна обробка кормового засобу під тиском; механохімічне деформування продукту; "вибух" товару у фронті ударного розрядження.