Будь-який банер повинен містити:
- логотип компанії;
- комерційна пропозиція;
- візуальну презентацію товару чи послуги;
- заклик до дії.
Apr 25, 2018
Зображення наносять на матеріал банера за допомогою широкоформатного друку. Зазвичай використовують картинки з роздільною здатністю 360-720 dpi. Чим більше банер, тим вище має бути дозвіл для якісного та чіткого зображення. матеріалом банера може бути армована ПВХ, прапорна тканина, вініл різного виду.
До основних способів збільшити клікабельність реклами відносяться:
- ефективна організація структури облікового запису;
- таргетування на цільову аудиторію;
- підвищення комерційної привабливості оголошень та банерів;
- тестування реклами для пошуку найефективніших рішень;
- коригування ставок.