– У чому різниця між задачами? (У 4 рази дорожче – заплатили більше – дія множення; в 4 рази дешевше – заплатили менше – дія ділення.)
Оксана прочитала (відомо – четверту). від числа, треба це число поділити на кількість частин у ньому. Так.
5 · 2 = 10 хлопчиків. Відповідь: у п'ятому класі 10 хлопчиків. Щоб знайти дріб від числа , достатньо помножити цей дріб на число . 2 3 від 39 дорівнює 39 · 2 3 =26.
Щоб дізнатись на скільки більше/на скільки менше, треба від більшого значення відняти менше.
Щоб збільшити будь-яке число в(у) n разів, потрібно помножити це число на n. Приклад: Збільшити число 5 в 2 рази: У цьому випадку число, яке потрібно збільшити 5, а n це — 2.
Таблиця ділення на 4 Вправи. Таблиця ділення на 5 Вправи. Таблиця ділення на 6 Вправи. Таблиця ділення на 7 Вправи. Таблиця ділення на 8 Вправи. Таблиця …