Верхні камери гідроакумуляторів заповнені азотом, нижні з'єднані з магістралью, що нагнітає. Тиск робочої рідини зміщує поршень і стискає азот, акумулюючи енергію. Витрата енергії відбувається при розширенні азоту, коли рідина виштовхується в систему з гідроакумулятора.Dec 8, 2015
Гідравлічна система літака складається з Основний, аварійної системи та системи ручного насоса. Джерелами тиску в них служать: два гідравлічні шестерні насоси агр.
На деяких легень і надлегких ЛА зустрічаються гідросистеми на тиск 90 кг/см2, на середніх та старих важких літаках робоче тиск ГС становить 150 кг/см2 (Ан-24, Ан-140, Ту-95), на більшості середніх та важких літаків гідросистеми працюють під тиском 210 кг/см2 (Ту-154, Ан-124 «Руслан» та багато інших.
З його допомогою забезпечується управління робочих рідин гідравліки через систему клапанів. Клапан забезпечує або перекриває надходження робочих рідин з ємності гідроприводу гідронасосу до циліндрів.