Для точності перевірки потрібний помічник. Він повинен натиснути на педаль гальма, і в цьому положенні ще раз перевірити люфт колісного підшипника, хитаючи колесо у вертикальній площині. Якщо люфт залишився, його причина в несправності підвіски, коли він зник, це ознака зносу підшипника маточини.
Якщо на швидкості 10-15 км/год при порівняно різкому повороті керма вліво сторонній звук зникає, то його джерелом є ліве колесо, вірніше – підшипник його ступиці. Якщо шум зникає при повороті керма вправо, несправний підшипник – У правому колесі.
Визначити гудячий підшипник спереду легше. Досить рухатися змійкою – повертаючи у різні боки. Якщо гул стає виразніше при повороті вправо
Розбитий підшипник в якийсь момент може заклинити, разом з ним заклинить та колесо. При цьому можливе пошкодження кульової опори важеля підвіски та деформація півосі. Якщо таке станеться на високій швидкості, машина може опинитися на узбіччі і навіть перевернутися.