Головна ознака – це поява свисту, що з'являється під час подачі навантаження на електрику машини (наприклад, коли вмикаються фари). Якщо двигун заведений, а при натисканні на педаль газу чується свист, то це свідчення ослаблення ременя.
Основною ознакою є характерний свист, що при навантаженні на електрику автомобіля (при включених фарах). Якщо завели двигун «на холодну» і при спробі «піддати газу» чуєте свист з-під капота – значить ремінь генератора ослаб.
Для перевірки натягу ременя великим пальцем руки натискаємо на ремінь посередині між шківами колінчастого валу та генератора. Для перевірки натягу ременя великим пальцем руки натискаємо на ремінь посередині між шківами колінчастого валу та генератора. При зусиллі натискання 10 кгс прогин ременя має становити 6–8 мм.
Якщо у вашій машині приводний ремінь (або ремені) зносився(ись), то вони будуть мати на своїй поверхні тріщини та потертості. Зрештою, під час руху авто почне з'являтися свист. У цьому випадку має бути зрозумілим, що настав час їхньої планової заміни.