Від'єднавши провід від котушки, розряд перестане надходити в камеру згоряння палива і роботу двигуна в даному циліндрі буде порушено. Збій можна легко визначити за звуком та ритмом мотора. Якщо при вимкненні черговий котушки у роботі двигуна не відбулося змін, це і є несправна деталь.
Вам знадобиться:
- Спочатку приведіть ваш мультиметр режим виміру (Ом).
- Потім підключіть один із проводів пристрою до позитивної/негативної клеми котушки, а інший – до центральної.
- Чорний щуп обов'язково поєднується з масою (деталі на фото).
- Як правило, значення 6-8 ком буде нормальним значенням.
Перевірка первинної обмотки на обрив Якщо результат вимірювання мультиметр показує значення близько 0.5-2 Ом, отже, з первинної обмоткою немає проблем, і вона працює у штатному режимі. Коли опір відрізняється від даних значень, констатується факт урвища первинної обмотки.