Стабільну версію було перевірено 12 жовтня 2023. Педагогіка Монтессорі — це система навчання дітей, яка спрямована на розвиток природних інтересів і діяльності, а не на використання формальних методів навчання. У класі Монтессорі акцент робиться на практичному навчанні та розвитку навичок реального світу.
Це система виховання дитини, яку розробила на початку двадцятого століття Марія Монтессори – італійський педагог. Вона створила особливу розвиваюче середовище і основною своєю задачею бачила адаптацію малюків до суспільства і розвиток у них навичок самообслуговування.
Монтессорі-іграшки призначені для розвитку природнього інтересу дитини до навчання, вони допомагають формувати нові навички замість того, щоб формально підходити до виховання та розвитку малюка.
Її педагогічна система базувалася на ідеях вільного виховання, тобто дитиноцентризму, неприпустимості насилля над дитиною, поваги до її особистості. Провідною тезою М. Монтессорі є думка про те, що існує особливий світ дитинства і що розвиток дитини підпорядковується законам природи.
За допомогою методики Монтессорі дитина розвиває логічне мислення, увагу, творчі здібності, пам'ять, уяву, дрібну і велику моторику.
Для прихильників системи виховання існують спеціальні навчальні заклади – школи й дитячі садки Монтессорі. Вони використовують основні принципи методики для різностороннього розвитку дитини. Київ, Харків, Дніпро, Одеса, Черкаси – розташовані вони по всій …