Найпоширенішим способом гальмування вважається аеродинамічний. І тут застосовується різке підвищення лобового опору літального апарату. Для аеродинамічного гальмування у більшості літаків при здійсненні посадки висуваються спеціальні гальмові щитки.10 Dec 2015
Реверс застосовується в основному на пробігу після посадки або для аварійного гальмування при перерваному зльоті. Рідше — на рулюванні, для руху літака заднім ходом без допомоги буксирувальника. Невелика кількість літаків допускають включення реверсу повітря.
Кількість злітно-посадкових смуг обмежена, претендентів на кожну з них у певний момент часу буває кілька, тому диспетчери регулюють потік та віддають команди кожному лайнеру у порядку черги. Тобто всі, хто знову прибув літаки просто займають чергу і починають кружляти над аеропортом.
В момент зльоту тіла пасажирів зазнають невеликого навантаження – їх ніби вминає в крісло. Через декілька хвилин літак виходить на потрібний ешелон, вирівнюється, двигуни входять у нормальний польотний режим, а закрилки забираються. При При цьому всі, хто перебувають на борту, продовжують йти вгору за інерцією.