Стук (cкрегіт) під капотом наростає поступово. Спочатку шумить лише при холодному старті двигуна. Якщо продовжувати його ігнорувати, то стукати буде і тоді, коли двигун вже розігрівся. Якщо ви почули схожий шум – це свідчить про неправильну роботу гідрокомпенсаторів та клапанів ГРМ.
Практика показує, що ресурс гідрокомпенсатора становить близько 65-75 тисяч км.
Ціни на послуги
Послуга | Ціна, грн. |
---|---|
Заміна гідрокомпенсатора | від 950 |
Гідрокомпенсатори ‒ це важливий елемент ДВЗ, який використовується для компенсування зазору між штовхачем та розподільником валу.
Стук (cкрегіт) під капотом наростає поступово. Спочатку шумить лише при холодному старті двигуна. Якщо продовжувати його ігнорувати, то стукати буде і тоді, коли двигун вже розігрівся. Якщо ви почули схожий шум – це свідчить про неправильну роботу гідрокомпенсаторів та клапанів ГРМ.
Розберімося з тим, які причини стуку у двигуні можуть бути: природний знос; недбала або неправильна експлуатація; неякісно виконаний ремонт або встановлення неякісних запчастин.
Спочатку шумить лише за холодного старту двигуна. Якщо продовжувати його ігнорувати, то стукати буде й тоді, коли двигун уже розігрівся. Якщо ви почули такий шум – це свідчить про неправильну роботу гідрокомпенсаторів і клапанівГРМ.