Опція в сферу може бути викликана з меню Полісітка ‣ Перетворення ‣ У сферу або натисніть Shift-Alt-S .
За замовчуванням Blender містить десять mesh-об'єктів, додати які можна за допомогою меню заголовка редактора 3D Viewport | 3D-в'юпорт. Це меню викликається комбінацією клавіш Shift + A . Хоча площина (plane), коло (circle) та сітка (grid) двовимірні, в режимі редагування їх можна зробити тривимірними.
Сфера з куба Для цього достатньо додати в сцену куб (shift+a – Mesh – Cube), накласти на нього модифікатор Subdivision Surface і, збільшуючи кількість подразбівань Subdivisions, можна добитися сферичної форми.
Для того, щоб згладити об'єкт у Blender існує кілька способів. Один із них – це кнопка Set Smooth (установити згладжування) на вкладці Link and Materials, що знаходиться на панелі кнопок Editing (F9). Натискання кнопки Set Smooth в об'єктному режимі призводить до згладжування всього об'єкта.