NPS необхідно вимірювати і при скарзі чи питанні клієнта. Встановіть взаємозв'язок між NPS та виручкою. Завдяки цьому ви бачите, що збільшення NPS на 1 пункт веде до підвищення виручки на мільйони. Це відбувається за рахунок повторних покупок, додаткових продажів та продажів за рекомендаціями. Oct 14, 2019
Традиційно NPS вище 30% можна вважати добрим, понад 50% – відмінним, а понад 75% – чудовим.
більше 50 – все чудово, але розслаблятися не варто; від 30 до 50 – непогано, але можна і краще; менше 30 – недобрий знак; менше 0 – час терміново приймати заходи.
Залежність від культурного аспекту: на відповідь споживачів NPS-опитування значно впливають їх культурні та демографічні особливості. Проаналізувавши багато подібних досліджень, можна побачити, що у США високий рівень “поляризованості” споживачів: вони набагато частіше або люблять, або ненавидять бренд чи продукт.