Актуальні поради Українцям Кому підходить професія Таргетолога

Кому підходить професія Таргетолога

Таргетолог ≠ SMM менеджер Основна задача таргетолога – рекламою у соцмережах потрапити в аудиторію, яку вона може зацікавити. Ця професія поєднує в собі аналітику і творчість. Таргетолог можна працювати, як у компанії чи агенції, так і на фрілансі. Зазвичай ці спеціалісти ведуть паралельно декілька проєктів.

В середньому «Таргетолог» в Україні заробляє 20000 грн. Це медіана заробітних плат за даними з 1872 вакансій, розміщених на Work.ua із заголовком «Таргетолог» і за схожими запитами-синонімами «SMM-менеджер», «SMM manager», «Менеджер з соцмереж» та ін. за останні 3 місяці.

Середня вартість роботи фахівців у сфері SMM

ПрофесіяВартість послуги
Таргетологвід 350$
SMM-фахівецьвід 550$
Фотограф/часвід 60$
Відеограф/часвід 25$

SMM-спеціаліст займається соціальним медіа-маркетингом, тобто просуванням брендів та продуктів в соціальних мережах. Він створює контент для соціальних мереж, налаштовує рекламні кампанії та взаємодіє з аудиторією. SMM-спеціаліст допомагає збільшити популярність бренду та покращити спілкування з клієнтами.

Скільки заробляє таргетолог? В Україні середньостатистичний таргетолог, який працює в компанії, агенції або на фрілансі може претендувати на зарплату в 20-50 тисяч грн (станом на 2023 рік).





Таргетолог – це професія, яку можна освоїти самостійно за декілька місяців і відразу почати заробляти. Можна також пройти спеціальні курси та отримати необхідний дослід, спілкуючись з …

Related Post

Як називається кінь, здатний дуже швидко бігати?Як називається кінь, здатний дуже швидко бігати?

При повільному галопі швидкість руху коня може не перевищувати 20 км/год. Дуже швидкий галоп, за якого кінь рухається майже стрибками у два темпи, називають кар’єр або ж польовий галоп. На