Таргетолог ≠ SMM менеджер Основна задача таргетолога – рекламою у соцмережах потрапити в аудиторію, яку вона може зацікавити. Ця професія поєднує в собі аналітику і творчість. Таргетолог можна працювати, як у компанії чи агенції, так і на фрілансі. Зазвичай ці спеціалісти ведуть паралельно декілька проєктів.
В середньому «Таргетолог» в Україні заробляє 20000 грн. Це медіана заробітних плат за даними з 1872 вакансій, розміщених на Work.ua із заголовком «Таргетолог» і за схожими запитами-синонімами «SMM-менеджер», «SMM manager», «Менеджер з соцмереж» та ін. за останні 3 місяці.
Середня вартість роботи фахівців у сфері SMM
Професія | Вартість послуги |
---|---|
Таргетолог | від 350$ |
SMM-фахівець | від 550$ |
Фотограф/час | від 60$ |
Відеограф/час | від 25$ |
SMM-спеціаліст займається соціальним медіа-маркетингом, тобто просуванням брендів та продуктів в соціальних мережах. Він створює контент для соціальних мереж, налаштовує рекламні кампанії та взаємодіє з аудиторією. SMM-спеціаліст допомагає збільшити популярність бренду та покращити спілкування з клієнтами.
Скільки заробляє таргетолог? В Україні середньостатистичний таргетолог, який працює в компанії, агенції або на фрілансі може претендувати на зарплату в 20-50 тисяч грн (станом на 2023 рік).
Таргетолог – це професія, яку можна освоїти самостійно за декілька місяців і відразу почати заробляти. Можна також пройти спеціальні курси та отримати необхідний дослід, спілкуючись з …