Щоб вирішити проблему з роботою ГБЦ і знизити ймовірність утворення нагару, після очищення або заміни клапанів проводиться їх притирання.4 січ. 2021 р.
З метою забезпечення щільності закривання клапанів їхні робочі поверхні 1 (фаски) притирають до сідел індивідуально, тому клапани під час повторного складання двигуна не слід розпаровувати з гніздами.
Притирають з допомогою дрилі, при обертанні якої клапан автоматично повертає в ту і іншу сторону і поступово обертається по колу. Можна притирати ручним дрилем або викруткою, але це займе більше часу. На фаску клапана і сідла для грубої притирання наносять шар притиральної пасти для клапанів.
Для кращого наповнення циліндрів паливо-повітряною сумішшю діаметр головки впускного клапана роблять значно більшим, ніж діаметр випускного. Стрижень впускного клапана, зазвичай є суцільним, а випускного — порожнистим, з натрієвим наповнювачем для кращого тепловідведення.
Отже, невчасне регулювання зазорів клапанів призводить до падіння потужності автомобіля, збільшення витрати палива, а також може призвести до поломки деталей газорозподільної системи і виникнення потреби послуги капітального ремонту всього двигуна.
Якість притирання можна перевірити за допомогою заливки гасу або палива в камеру згоряння або в колектори.
Притирання клапанів – це процес, що забезпечує ідеальне прилягання впускного і випускного клапана в циліндрах двигуна …