MPI конструктивно вже застарів, млявий, але дуже надійний. FSI – сучасніший, має більше сил і є причиною постійних тривожних повідомлень, що супроводжуються загоранням індикатора Check Engine. 1.6 MPI з'явився в 1994 році.18 Jun 2015
Двигуни MPI менше схильні до перегріву, нарешті вони ніколи не змусять шукати місце, де ремонтують турбіни. Друга відмінність – у системі живлення. У моторах TSI бензин впорскується прямо в циліндри приблизно так само, як у дизелях з безпосереднім упорскуванням.
Двигун MPI є інжекторною конструкцією, де застосовується багатоточковий пристрій паливного впорскування. Тому цей двигун отримав відповідне найменування «Multi-Point-Injection». Іншими словами, для кожного рухового циліндра розроблено свій інжектор-форсунка.
Скорочення MPI розшифровується як Multi Point Injection – значитьДля кожного циліндра двигуна існує своя форсунка-інжектор. Друга особливість двигунів 1.6 MPI – це відсутність турбокомпресора. Паливо подається у впускний колектор звичайним бензонасосом із тиском у три атмосфери.