Тертя, що створюється між диском зчеплення, натискним диском і маховиком під час увімкнення зчеплення, спричиняє нагрівання та зношення, і що більше водій “їздить” на педалі зчеплення (витискаючи наполовину) та/або дає змогу йому надмірно прослизати, то гарячішим стає диск зчеплення й тим швидше він зношується .28 Jun 2021
1) Зношено шліци, розташовані на первинному валу КПП; 2) Зношено натискний диск, маховик або діафрагмову пружину; 3) Покоробились накладки зчеплення або розбовталися заклепки накладок; 4) Заїдає маточина веденого диска на шліцах первинного вала або пластичні пружини веденого диска втратили пружність.
Ознаки несправності
- Неповне вимкнення. При цьому ускладнене перемикання передач, чути скрегіт, тріск та інші сторонні звуки.
- Пробуксовка (неповне вмикання). …
- Ривки під час увімкнення. …
- Сильний гул або вереск при натиснутій педалі. …
- Заклинювання педалі. …
- Занадто великий робочий хід педалі.
5 Apr 2018
Як ще можна визначити, що настав час замінити зчеплення – Автомобіль зривається з місця ривками навіть тоді, коли педаль відпускається досить плавно; – Педаль зчеплення витискається до кінця, але в початкове положення не повертається; – Відчувається сильна вібрація під час увімкнення зчеплення.