Щоб було простіше, розіб'ємо ваші дії на кроки:
- випишіть свої джерела щомісячного доходу та підрахуйте суму, яка набирається за місяць;
- визначте статті витрат та визначте зразковий бюджет за кожною з них;
- встановіть щоденний ліміт витрат;
- намагайтеся слідувати плану.
Як складають бюджет організації
- Прогнозування продажів. …
- Складання плану виробництва і лише потім запасів. …
- Планування комерційних та адміністративних витрат. …
- Складання кошторису постачання. …
- Планування витрат основних матеріалів. …
- Складання кошторису заробітної плати.
- Кошторис непрямих витрат.
Бюджет проекту включає витрати на закупівлю матеріалів, виплату заробітної плати (включаючи відрахування до соціальних фондів), послуги сторонніх організацій, амортизацію будівель, техніки, обладнання та нематеріальних активів.