Він генерується таким чином, що його не знає жоден співробітник (навіть той, хто видавав вам конверт з кодом), його не можна переглянути в жодній системі банку. Ніколи не записуйте PIN-код – запам'ятайте його.
ПІН-код автоматично формується програмою персоналізації карток, а далі роздруковується на листочку всередині запечатаного конверта, який видається власнику картки. Дізнатися ПІН може лише людина, яка відкрила конверт.
Ситуація не дуже приємна, але не варто нервувати. Є спосіб "згадати все" для власників карток ПриватБанку. Лише одне SMS-повідомлення нагадає вам забутий ПІН-код. Його потрібно надіслати на номер 10060 з текстом PIN + ХХХХ (ХХХХ – 4 останні цифри номера картки).
Що трапиться, якщо забув ПІН-код Клієнт повинен буде звернутися в найближче відділення банку, пояснити ситуацію, написати заяву. Банк, швидше за все, розгляне заяву клієнта і перевипустить карту, всі кошти, які перебували на карті, будуть зараховані на нову карту.
Щоб змінити ПІН-код вашої картки, надішліть на номер 3700* (+38 (092) 000 37 00 – для SMS із-за кордону) SMS із текстом PIN+XXXX, де ХХХХ – останні 4 цифри номера вашої картки. * Альтернативні номери: 10060, 7660. Вартість SMS – згідно з тарифами вашого мобільного оператора.
Для встановлення ПІН-коду через банкомат або платіжний термінал Ощадбанку: Надішліть SMS з цифрою 2 та останніми 4 цифрами номеру картки на короткий номер 8052*. Наприклад: 2 1234.