Мерчандайзинг сприяє стимулюванню роздрібних продажів у магазинах для збільшення прибутку та служить просуванню товарів та торгових марок. Для цього використовують певні технології, в основі яких – принципи та правила побудови найбільш ефективного контакту покупця з кінцевим продуктом у торговому залі.
Стандарти мерчандайзингу – Це найважливіший інструмент середньострокового стратегічного планування розвитку торгової марки. «У центрі кожного аспекту успішного мерчендайзингу лежить розробка мерчендайзингових стандартів.
Мерчандайзинг – Комплекс заходів, що проводяться в торговому залі, спрямованих на просування того чи іншого товару, марки, виду або упаковки. Мерчандайзинг спирається на правила подання товарів у торговельній мережі, виведених із спостережень за найбільш типовою поведінкою покупців.
Мерчендайзер — це той, хто контролює наявність всього асортименту компанії на полицях магазину та розташування товарів чи рекламних матеріалів про них у найпривабливіших для покупців місцях.