У Layers of Fear гравець керує художником із психічним розладом, який намагається завершити свій шедевр. Ігровий процес від першої особи є дослідження вікторіанського особняка з метою пошуку необхідних для створення картини предметів і розкриття тривожних секретів про життя художника та його сім'ї.
Для того, щоб відкрити гарну кінцівку Насіння вам потрібно протягом проходження уникати зближення з іншими персонажами: Увечері п'ятого дня потрібно двічі вибрати варіант «Нічого не робити, просто сидіти» Коли з'явиться вибір між тим, щоб йти або не йти за голосом, оберіть «не ходити»
Автори Layers of Fear носяться з гравцем ще сильніше, ніж працівники «Діснейленду» – не дай боже заступитеся, заплутаєтеся, здійсніть щось не за сценарієм. І навіть померти тут не можна. Монстрів у грі немає, принаймні тих, які могли б нашкодити головному герою за сюжетом.