При збігу поздовжніх осей автозчеплень замки натискають один на одного. У результаті цього замки йдуть всередину кишень корпусу, а разом з ними переміщаються запобіжники замків, верхні плечі 3 яких ковзають по поличках і проходять над упорами 2 противаг 1 замкотримачів.3 Aug 2009
Під час з’єднання вагонів спочатку стискаються додаткові поглинаючі елементи, після чого зчіплюються автозчеплення, внаслідок чого автозчеплення завжди натягнуті. Це пом’якшує поштовхи, викликані зазорами між зчіплюваними поверхнями автозчеплень.
У процесі експлуатації автозчеплення відбувається зношування стінок отвору для валика підйомника з боку великого і малого зубів, а також самого валика, зношування і вигин болта, тим самим створюються умови для випадання валика підйомника під час руху поїзда.
Складається з корпусу і деталей механізму зчеплення. автозчеплення порожниста, має отвір б для клина тягового хомута. Корпус, що є основною частиною автозчеплення, призначений для передавання тягових і ударних навантажень, а також розміщення деталей механізму зчеплення. Хвостовик корпусу має постійну висоту по довжині.