В науковій літературі виділяють три складові комунікаційної стратегії [2] : – ринкова стратегія; – креативна стратегія; – медійна стратегія.
Як правило, сучасна стратегія комунікацій включає три основні напрями: маркетинговий, креативний (творчий) і медійний.
Ціль комунікації – це певна зміна у “голові” цільової аудиторії, яку ми хочемо спровокувати, яку ми хочемо досягти. Ціль має бути реалістичною, тобто такою, яку можна досягти.
Цей документ є сукупністю форм і методів впливу на громадську думку та суспільні відносини з метою переконати і налаштувати цільову аудиторію на позитивне ставлення до діяльності спілки та її цілей.
Комунікативна тактика є конкретними кроками або діями, які особа використовує для досягнення своєї комунікативної стратегії.
Стратегія комунікацій у готовому вигляді має відповісти на такі питання: навіщо, що, кому, як ми хочемо розповісти про бренд і компанію. Це документ, який має стати дорожньою картою маркетолога на шляху до серця цільової аудиторії. Така стратегія виробляється у довільній формі.
Як створити комунікаційну стратегію, з чого вона складається та які види бувають. На що можна наголошувати в комунікації з клієнтами. Читайте детальніше у нашій статті!