мастило спочатку заправлено в двигун і призначене для змащування роликового підшипника; суміш палива з олією надходить у камеру згоряння. Дана суміш змащує змащує поршневі кільця та поршень; суміш палива та олії потім згорає.
Двотактні двигуни не мають картера та змащуються сумішшю палива та олії, олія двотактних двигунів згоряє разом із паливом у камері згоряння циліндра двигуна.
Колінвал і кулачковий вал Олія під тиском виштовхується в кулачки для підйому клапана. Кулачки викачують олію через порожнисті штоки штовхача клапана та змащують коромисла клапана. Оснащений верхнім розподільним валом. Олія надходить у розподільний вал і змащує точки дотику распредвала зі штоками клапанів.
Потужніше (при тому самому обсязі 2 тактний двигун потужніший, так як вибух – корисна дія, відбувається при кожному обороті колінчастого валу, в той час як у 4 тактного через оборот); Простіше за конструкцією, а отже, менш дорогою з обслуговування.