Багатодисковим називають зчеплення, конструкцією якого передбачено понад три диски. Завдяки такій кількості дисків збільшується площа поверхні дотику і відповідна їй сила тертя, у свою чергу, це дає можливість передавати більший момент, що крутить..
Перевага багатодискового зчеплення У результаті отримана можливість передавати крутний момент вищих значень. Завдяки цій особливості багатодискове зчеплення набуло поширення в легкових автомобілях підвищеної потужності, зокрема, спортивних, тюнінгованих, вантажних авто, будівельних механізмах.
Багатодискове зчеплення постійно замкнене. Положення дисків у замкнутому стані підтримує пружина. Розмикання зчеплення проводиться шляхом переміщення маточини та подолання зусилля пружини. Багатодискове зчеплення може бути сухого та мокрого типу.
Подвійне сухе зчеплення більш компактно і має більш високий ККД, в той час як подвійне мокре зчеплення набагато ефективніше відводить тепло. Для двигунів з високим крутним моментом частіше використовують мокре подвійне зчеплення. Але більш ефективним є подвійне зчеплення сухого типу.