6 кроків, щоб підібрати ключові слова для контекстної реклами
- Крок 1. Визначте, що шукають ваші потенційні клієнти
- Крок 2. Знайдіть ключові слова
- Крок 3. Перевірте, чи всі запити ви врахували
- Крок 4. Визначте мінус-слова
- Крок 5. Уточніть запити операторами чи типами відповідності
- Крок 6
Jul 19, 2019
Як скласти список ключових слів
- Поставте себе на місце клієнта.
- Вибирайте ключові слова із загальною чи вузькою тематикою залежно від своєї мети.
- Використовуйте загальні ключові слова, щоб розширити охоплення аудиторії.
- Додайте схожі ключові слова у групи оголошень
Програми для збору ключових слів
- Key collector. Професійний та самий популярний SEO-інструмент для роботи із семантичним ядром сайту. …
- Словоєб Безкоштовна програма, яка надає всі базові можливості для роботи з семантикою. …
- Магадан …
- Яндекс. …
- Keyword Tool. …
- Rush-analytics. …
- Keyso.so. …
- Google Trends.