Звернутися зі скаргою, побажанням або загальним питанням до техпідтримки ПікПоінт можна не тільки телефоном, а й надіславши повідомлення онлайн. Служба підтримки готова відповісти на запитання через офіційний сайт: https://pickpoint.ru/contacts або за адресою: [email protected] Sept 2020
Центральний офіс
- Адреса: Росія, Москва, 109316, Волгоградський проспект, буд. 42, корп. Тел.: +7 (495) 984 31 22.
- E-mail: info@ pickpoint .ru.
- Тел.: 8 800 700 79 09 для Москви та регіонів
- E-mail: pr@ pickpoint .ru.
- E-mail: sales@ pickpoint .ru.
- E-mail: new@ pickpoint .ru.
- E-mail: partner@ pickpoint .ru.
Компанія PickPoint оцінила збитки від злому мережі постаматів, який стався 4 грудня. Атака піддала ризику 49 тисяч замовлень на загальну суму 150 мільйонів рублів, але викрадено було не більше тисячі. На відновлення постаматів і підтримку користувачів було витрачено 10 мільйонів рублів.
PickPoint – сервіс із доставки товарів з інтернет-магазинів. Найбільший власник кіпрської PickPoint Delivery System (головна компанія сервісу) – Festina Trading c Британських Віргінських островів.