При критичних поломках або виході з ладу мехатроніка, машина просто відмовиться починати рух. Коробка передач переходить в аварійний режим, а в бортовому журналі зберігаються відомості про помилки. Іноді проблема зникає після перезапуску двигуна, але важливо розуміти, що це лише тимчасовий захід.
Вузол зчеплення модернізують уже вшосте або всьоме, і це приносить свої плоди: його середній ресурс підбирається до 100 000 км. А мехатронік, як і раніше, поводиться непередбачувано: може померти в будь-який момент.
Частою причиною повного виходу з ладу мехатроніка є перепад тиску в трансмісії, спричинений перегрівом у системі зчеплення. Крім цього вплив може чинити навколишнє середовище, несвоєчасна заміна масла або масло низької якості.