Відкрийте розділ «Замовлення та повернення» у власному кабінеті. Якщо ви оформили замовлення як гість, перейдіть на це посилання, введіть адресу електронної пошти та номер замовлення з листа з підтвердженням, який ви отримали після оплати. Знайдіть замовлення, яке ви хочете повернути, та натисніть «Оформити повернення».
Для обміну або повернення товару вам потрібно представити продавцю товарний чи касовий чек. Якщо у вас немає товарного або касового чека, ви можете представити інший документ, що підтверджує оплату товару, або послатися на показання свідків.
Графу адреси можна, можливо заповнити Декількома способами: можна писати і «ulica Lenenina, dom 15, kvartira 45», і «Lenina 15-45», головне, щоб вас зрозумів кур'єр, якому транспортна компанія передасть ваше замовлення. 4.
Коротко: як повернути товар у магазин, якщо дефектів немає Доведіть факт покупки у конкретному магазині. Найкраще чеком. Напишіть заяву на обмін або повернення товару. Якщо продавець погодився повернути гроші, вимагайте акту або накладної про поверніть.