Ринкова вартість стартапа відображає, як учасники ринку та інвестори оцінюють цю компанію. Наприклад, публічні компанії можуть оцінюватись за ціною акції. Якщо стартап випустив 100 000 публічних акцій по 50 рублів, то його ринкова капіталізація становитиме 5 мільйонів.
Щоб використовувати метод, оцінювач досліджує порівняні стартапи і визначає їхню середню оцінку. Перший найвагоміший критерій – це команда. Його вага може бути до 30%.
Для комплексної оцінки вартості компанії та її інвестиційної привабливості застосовують мультиплікатори: P/E (Price to Earnings) – мультиплікатор, що показує недооціненість чи переоціненість компанії. Застосовуючи коефіцієнт P/E, інвестор може зробити прогноз, який період окупляться вкладені кошти.