При гасінні швидкості перемикаємо на знижену передачу і перед зупинкою машини натискаємо до упору зчеплення паралельно з плавним гальмом. Після повної зупинки ставимо нейтральну передачу та прибираємо ногу з педалі зчеплення.
Якщо необхідно плавно знизити швидкість автомобіля і для механічної і автоматичної КПП варто гальмувати двигуном – просто відпускаємо педаль газу і нічого більше не робимо. Якщо потрібно зупинитися швидше, робимо теж саме і додатково натискаємо гальма, без різких рухів, щоб не заблокувати колеса.
Після підйому, як правило, настає спуск. Щоб утримати авто на комфортній швидкості, слід гальмувати двигуном, відпустивши педаль газу та ввімкнувши одну зі знижених швидкостей. На машинах із автоматичною трансмісією швидкості можуть знижуватися вручну.
"Гальмувати потрібно рівномірно, сила натиску має бути однакова в процесі всього гальмування. Неправильно спочатку витискати зчеплення, треба одразу тиснути на гальма. Коли швидкість впала на стільки, що не зручно їхати на виставленій передачі, витискають зчеплення і зупиняються.
Отже, як правильно гальмувати у поворотах Є таке негласне правило у водіїв: ніколи не гальмувати у повороті. Робити це потрібно лише перед поворотом – пригальмувати, і лише тоді повертати.
Взимку покриття на дорозі зазнає зледеніння, внаслідок чого багато водіїв не враховують цей фактор і можуть не справлятися з безпечним гальмуванням. Для водіння взимку слід відмовитися від агресивної їзди, починати рух, знижувати швидкість, кермувати слід плавніше, особливо …