Оскільки сммщик і таргетолог працюють у сфері маркетингу та з соцмережами, ці професії часто плутають. Різниця в тому, що SMM-фахівець займається веденням облікових записів замовника в соціальних мережах, а таргетолог – рекламними розміщеннями цього контенту.Jun 16, 2022
Резюмуючи опис різниці професій, можна сказати, що стратегія просування товарів та послуг інтернет-маркетолога включає кілька компонентів (пошукова оптимізація, реклама, електронні розсилки тощо). СММ-менеджер популяризує продукт компанії на основі одного типу платформ соціальних мереж.
В разі SMM, точніше, ком'юніті-менеджменту, ви публікуєте контент та спілкуєтеся з передплатниками у спільнотах. В основі таргету – публікація рекламних оголошень, які висвічуються збоку сторінки цільових користувачів. Мені потрібно швидко продати товар чи послугу, і я готовий оплачувати рекламу.
Таргетолог – це спеціаліст, який налаштовує рекламу у соціальних мережах. Так щоб її бачили не всі користувачі, а тільки цільові.