Прибиральний інвентар повинен мати маркування із зазначенням приміщень і видів прибиральних робіт, використовуватися за призначенням, оброблятися і зберігатися у спеціальному приміщенні або шафі (поза межами медичних кабінетів).
Прибирання приміщень необхідно здійснювати при відчинених фрамугах, вікнах у спеціальному одязі. Для прибирання туалетів використовують халати темного кольору (які зберігаються на вішалці у туалетних кімнатах). По закінченні прибирання здійснюється ретельне миття рук.
Незалежно від того, де зберігати інструменти в квартирі, слід дотримуватися деяких рекомендацій:
- температура і вологість повітря повинні завжди триматися на одному рівні. Це захистить інвентар від корозії;
- робочі частини не повинні стикатися одна з одною;
- уникати попадання прямих сонячних променів.
Поточне прибирання – комплекс заходів, спрямованих на ефективне усунення бруду, сміття та пилу із приміщень. Такі роботи проводяться протягом робочого дня і, зазвичай, повторюються кілька разів на день.
Так, норма обслуговування на прибиральника службових приміщень на зміну за коефіцієнта заставленості до 0,2 становить 560 м. кв, від 0,21 до 0,40 – 480 м. кв, від 0,41 до 0,60 – 400 м. кв, понад 0,60 – 320 м.
Підготувати та промаркувати збиральний інвентар: – ганчірка, відро, швабра для туалету – маркування червоне, для інших приміщень – інший колір.