Загальний NPS вважається за формулою: частка прихильників вашого бренду мінус частка критиків. Оцінюється NPS, як ви вже здогадалися, у відсотках. Розглядаючи приклад вище, NPS = 30% – 20% = 10%. NPS може мати як позитивний, так і негативний показник.Mar 4, 2019
Загальна формула розрахунку NPS виглядає так: NPS = кількість промоутерів – кількість критиків.
Обчислюється індекс NPS як відсоткова різниця між кількістю «прихильників» та «критиків». Діапазон оцінки від -100 до +100, де NPS 100 – найкращий сценарій, за якого всі Ваші клієнти – «прихильники» бренду, а NPS -100, відповідно, найгірший.
Хорошим вважається індекс NPS приблизно від 50 і від. Деякі експерти рахують, що за такого рівні можна навіть обійтися без реклами, тому що клієнтська база збільшується сама собою, проте це не завжди так.