Мета проведення маркетингового аналізу вивчення конкретного товарного ринку (ринку послуг) для просування на ньому продукції компанії та прийняття цільових управлінських рішень.
Можливості маркетингових досліджень Оцінити ринкові перспективи продуктів/послуг Краще дізнатися переваги покупців Оцінити та підвищити ефективність рекламної кампанії просування товарів та послуг Вибрати найбільш ефективні засоби просування товарів та послуг
Маркетингові дослідження – Ключовий фактор отримання переваги над конкурентами. Проведення маркетингових досліджень дозволяє зрозуміти ситуацію на ринку та відповісти на безліч питань, пов'язаних з бізнесом та інвестиціями.
Основна мета маркетингових досліджень – це вирішення низки специфічних проблем підприємства, пов'язаних із утриманням позицій на ринку та максимізацією прибутку. Маркетингове дослідження може бути використане для вирішення таких завдань, як: Визначення можливості виробництва послуг або товарів у масовому обсязі.