Для державної реєстрації необхідно подати до реєструючого органу:
- установчі документи, підписані засновниками; Запит на реєстрацію
- Квитанція про сплату державного мита. Статут чи Статут;
- Рішення про створення спільноти. …
- Документ, що підтверджує оплату частки у статутному капіталі.
- Копії паспортів засновників.
Як відбувається процес реєстрації ТОВ в Україні?
- Обрати назву компанії …
- Визначитись із КВЕД …
- Визначити юридичну адресу …
- Визначитись зі статутним капіталом …
- Провести збори засновників …
- Подати заяву про державну реєстрацію юридичної особи …
- Обрати систему оподаткування …
- Відкрити рахунок у банку
Для самостійного відкриття ТОВ знадобиться:
- статут компанії;
- протокол зборів засновників;
- документ про реєстрацію.
Що потрібно для відкриття ТОВ?
- Оригінал паспорта та ІПН кожного засновника;
- Оригінал паспорта та ІПН кожного керівника;
- Реєстраційні документи, якщо засновник юридична особа;
- Наявність найменування нового суб'єкта господарювання;
- Рішення (протокол) засновників про створення товариства;
Ще один важливий момент – це скільки коштує реєстрація ПП в Україні. На сьогоднішній день необхідна сума, щоб зареєструвати ПП, становить 500 гривень, але це за умови, що ви особисто все робите. Якщо ж ви маєте можливість скористатися послугами компаній, які займаються цим питанням, ціна може істотно відрізнятися.
Перелік документів для реєстрації ТОВ: найменування; адреса реєстрації (місце розташування); види діяльності (коди КВЕД); паспорти та ідентифікаційні коди засновників і керівника;