В розділі "ПФР» натисніть «Новий звіт», розгорніть «Додаткові форми» та виберіть «Реєстрація страхувальника у системі електронного документообігу». Позначте пункт «ЗПЕД Заява на підключення страхувальника до електронного документообігу» та натисніть «Далі». Заповніть Заява та натисніть «Готово».
Для підключення до системи електронного документообігу ПФР у Відділення ПФР необхідно надати: Заяву на підключення страхувальника до електронному документообігу ПФР; Повідомлення про надання повноважень представнику (за потреби).
Для підключення до оператора ЕДО необхідно зайти на його сайт, зареєструватися, завантажити сертифікат ЕЦП та сплатити послуги за обраним тарифом. Ваші контрагенти повинні бути підключені до одного з операторів ЕДО.
Щоб створити Заява на електронний документооберт з Пенсійним фондом у сервісі «1С-Звітність», вам необхідно зайти в розділ «Звіти», а потім – «Регламентовані звіти». На вкладці «Повідомлення» під час створення вибрати пункт «Заява на підключення до ЕДО ПФР».