No–code — це метод з досвідом користувача, який максимально схожий на low-codeАле при цьому він дозволяє навіть бізнес-користувачам, які не є технічними фахівцями, розробляти додатки, не написавши при цьому жодного рядка коду.
З допомогою no–code можна зробити лендинги, інтернет-магазини, маркетплейси, e-mail розсилки або додатки. Наприклад, у галереї конструктора сайтів Tilda можна, можливо переглянути приклади найкращих проектів, зроблених на цій платформі. Серед клієнтів – компанії Nikon School та Adidas.
No–code більше підходить для тестування різних гіпотез та бізнес-моделей. No–code обходиться дешево лише малому та середньому бізнесу (МСБ) і лише на етапі тестування, тому що при масштабуванні потрібні гнучкіші системи.
Лікнеп: що таке no-code та low-code Це користувальницькі програми, які працюють за принципом конструктора. Будь-яка людина — бізнесмен чи дизайнер без найменших знань коду — може зібрати сайт із готових блоків, прив'язати до нього платіжну систему чи організувати збір заявок.