Натисніть значок у правому верхньому кутку вікна Facebook . Прокрутіть униз і виберіть Повідомити про проблему. Виберіть продукт Facebook , з яким у вас виникли проблеми. У текстовому полі опишіть проблему, зокрема дії, які призвели до її виникнення.
Скарга на оголошення або його приховування
- У меню ліворуч від Стрічки новин натисніть Marketplace .
- Виберіть потрібне оголошення.
- Натисніть значок .
- Натисніть Приховати товар або Поскаржитися на публікацію. Щоб надіслати скаргу, дотримуйтесь інструкцій на екрані.
Коли ми отримуємо скаргу на будь-який контент на Facebook, то розглядаємо її і вживаємо заходів щодо матеріалів, які порушують Норми спільноти. Ваша скарга залишиться конфіденційною, а людина, на яку ви поскаржилися, не дізнається, хто це зробив.